اخبار روزاقتصاد

ریپل نیوز: روسیه آزمایشات پرداخت و مبادلات رمزنگاری را از اول سپتامبر آغاز می کند — آیا از XRP استفاده خواهند کرد؟

ریپل نیوز: روسیه آزمایشات پرداخت و مبادلات رمزنگاری را از اول سپتامبر آغاز می کند — آیا از XRP استفاده خواهند کرد؟

    منابع به بلومبرگ گفتند

  • روسیه قرار است در ماه سپتامبر آزمایشی را برای پرداخت های فرامرزی با توکن های دیجیتال آغاز کند تا از درد ناشی از تحریم های فلج کننده بکاهد.
  • تنها یک شبکه بلاک چین مقیاس پذیر با کارمزدهای پایین و تراکنش‌های بی‌درنگ می‌تواند به کشوری که بیش از ۱۴۴ میلیون ساکن دارد، خدمت کند و XRP را به یکی از بهترین نامزدها برای این نقش تبدیل می‌کند.

از زمان شروع درگیری با اوکراین، روسیه به تحریم‌ترین کشور جهان تبدیل شده است. برای ماه‌ها، دولت به اصلاحات کوتاه‌مدت تکیه کرده است که به تقویت روبل و حفظ سیستم مالی کمک کرده است. با این حال، وزن انزوای جهانی در حال رسیدن به روسیه است و اکنون منابع می گویند که دولت در حال بررسی رمزارزها است.

طبق منابعی که با Bloomberg، روسیه قصد دارد آزمایشی را از روز یکشنبه آغاز کند. برای تسهیل مبادله بین روبل و رمز ارزهای کشور، به سیستم کارت پرداخت ملی خود متکی است.

این سیستم در سال 2014 برای ارائه پرداخت‌های سریع‌تر و ارزان‌تر برای روس‌ها ایجاد شد. امروزه، زیربنای سیستم های پرداخت بین بانکی کشور و شبکه ملی پرداخت کارت میر است. به گفته این دو منبع، دولت این سیستم را انتخاب کرد زیرا از قبل دارای پرداخت‌های فوری و ویژگی‌هایی مانند تسویه بین بانکی است که ادغام آن با تمام ریل‌های مالی موجود را آسان‌تر می‌کند. این سیستم همچنین توسط بانک مرکزی اداره و تنظیم می شود و به دولت اعتماد بیشتری می دهد.

این حرکت، که در زمان مطبوعات رسمی یا عمومی نشده است، جای تعجب ندارد. دولت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در ماه‌های اخیر موضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال ملایم‌تر کرده است. ماه گذشته، قانون‌گذاران استخراج کریپتو را در کشور قانونی کردند، زیرا ما گزارش شد. قانونگذاران همچنین زمینه را برای آزمایش توکن های دیجیتال برای پرداخت.

دو هفته پیش، وزیر دارایی آنتون سیلوانوف فاش کرد که دولت در حال کار بر روی قانونی کردن مبادلات رمزنگاری است. با این حال، او تصریح کرد که هنوز مقررات مناسبی برای ایجاد این امکان تدوین نشده است.

او گفت: «ما هنوز راه حلی برای چگونگی انجام این کار پیدا نکرده‌ایم.

Crypto برای فرار از تحریم‌های فلج‌کننده—آیا XRP بهترین جایگزین را ارائه می‌دهد؟

کریپتو ممکن است بهترین راه روسیه برای دور زدن تحریم ها باشد. در حالی که این تحریم ها تمام بافت های اقتصاد کشور را در بر می گیرد، کشورهای غربی عمدتاً پول روسیه را هدف قرار داده اند و به دنبال محدود کردن توانایی این کشور برای ارسال یا دریافت پول هستند.

طبق گزارش بی‌بی‌سی، تحریم‌ها حدود 350 میلیارد دلار از ارز خارجی روسیه (که نیمی از کل ذخایر این کشور را تشکیل می دهد) را مسدود کرد. 70 درصد از بانک‌های این کشور از اقتصاد جهانی منجمد شده‌اند، از جمله محدودیت‌هایی که از سوی SWIFT دارند.

Crypto یک گزینه غیرمتمرکز ارائه می‌کند که دسترسی آن توسط نهادهای متمرکز و کشورهای تحریم‌شده، از جمله چین، روسیه، ایران و ونزوئلا، به طور فزاینده ای در حال بررسی آن به عنوان یک گزینه هستند.< /span>

از بین بیش از 10000 رمزارز که روسیه می تواند به آنها مراجعه کند، XRP بهترین جایگزین را ارائه می دهد. به عنوان مثال، XRP در حال حاضر یک بازیگر بزرگ در حرکت جهانی پول است، با محصولات و شبکه های آن که توسط برخی از بزرگترین موسسات مالی جهان یکپارچه شده است. در برخی از کشورها مانند ژاپن، بیش از 80٪ از بانک ها روی ادغام رمزنگاری کار می کنند. کارمزدهای پایین، تراکنش‌های فوری و اکوسیستم قوی آن را نسبت به همتایان خود برتری می‌دهد.

XRP با قیمت 0.5913$ معامله می‌شود و در روز گذشته 0.6% را از دست داده است.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا